3 flugor i en smäll.

Shu alla snakes. läget och så?,
-jo med oss är det väl bra, eller jo vi båda ha lite förkylning på g,..
men snakes som överlever alltid! vi har inte leverat något på länge ser jag?, nej vad ska vi skylla på då?
- kanske att det har varit mycket fotboll på tv, eller mycket läxor.

Jo iallafall så tänkter jag först och främst tala om för er som inte läser kissies ex vän fanny's blogg, att hon ska under en månad klara sig utan sprit, vi här säger lycka till och hoppas att hon klarar det (vi menar faktiskt det). 

Sen det andra: försöker kissie ta upp en ny fight med Kaltrin Schulman, ja det är iallafall vad jag tror efter att hon skrev det hära.
 "Vill ni veta en sak, jag kommer nog aldrig sluta blogga! Eller jo kanske nar jag inser att det ar lite myskor for en 30 + med platinablont har att sitta och lagga upp egobilder (Katrin Shulman, du laser min blogg ju *bilnk*) men inte innan dess.. " - direkt tagit ur kissie pissies blogg. (vaddå vill starta upp ett nytt bråk)

Sen det tredje: BLODNINBELLA sprayar sig brun haha vilket skämt, hon ska vara den vita blonda griset med fejksmílet, fast det hemska är att hon ser för brun ut för det och plastvita tänder, det blir inte så bra. Nej blondinbella ska vara  vit som vanligt.

usch nej nu får min "kollega" börja skriva lite, för hon är så mycket bättre än vad jag är på det.

Thebiggestsnakeinsweden.blogg.se

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0