Kleerup + Gynning!

ÄR LIKA MED = SANT!

Swingfly
som turnerar med Kleerup, konstaterade att Carolina Gynning och han är ett par!
Så där har ni de, för er som inte visste det!

...............................................

Och appråpå Swingfly.
Snubben har bara bott i sverige i ca 6 månader. Fick fly till Sverige pga saker i sitt hemland USA.
Han hade jobbat med "som bad stuff" och sa att om han inte hade flytt eller tingats fly så hade han varit död.
Kan denna Swingfly ha dealat drugs maybe? Thats my guess, faktiskt. I alla fall så är han ju bra, så de gör ju inget.

Swingfly -singing that melody
för er som inte hört honom, sök på låten på youtube.
Ni lär inte bli besvikna.

En annan stor artist i sverige är ju Håkan Hellström, som älskas av hela svenska folket.
Han förlänger sin turne med några månader. Där fick ni er pressent alla Håkan fans! :)

Min partner klaga på att jag inte skrev mycke. To bad. Jag har ju ett liv också, tillskillnad från denna person ;) haha.

Nä nu avrundar jag, om det är okej? :)

XOXO - THEBIGGESTSNAKEINSWEDEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0