Dimitar Berbatov

Dimitar Berbatov som spelade för Tottenhamn, blev köpt för ungefär 360 miljoner kronor, bara några minuter innan transferfönstret stängdes (det kan väl ingen ha missat?), men nu är min stora fråga kommer han att platsa i Manchester United då?,
- Jo jag tror faktiskt det, även om jag själv inte vet så jätte mycket om honom och inte har sett honom spela så väldigt mycket, så känns det bra, iallafall det lilla jag har sett. Plus att jag har hört att han är en riktigt bra fotbolls spelare, ja tror iallafall att han kommer ha ett bra spel med Tevez. Men vad tror ni då?

 
- Vi välkomnar Berbatov till Manchester United

"- Den här röda tröjan betyder mycket för mig. Nu är jag i världens största klubb och det kan vara det sista steget i min karriär. Förhoppningsvis kan vi vinna lite troféer. Det är troféerna som är det viktigaste inom fotbollen och jag vill hjälpa det här laget att vinna fler.."


// Thebiggestsnakeinsweden.blogg.se♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0